تبلیغات
نام شناسی و ریشه واژه ها - اصلاحات تایپی عربی دهم
یکشنبه 1395/08/9  ساعت 00 و 16 دقیقه و 28 ثانیه    ویرایش: یکشنبه 1395/08/9 ساعت 00 و 18 دقیقه و 14 ثانیه

عادل اشکبوس, [۳۰.۱۰.۱۶ ۰۰:۰۸]
نظرات()  
علی محبی
جمعه 1395/11/29 ساعت 21 و 25 دقیقه و 28 ثانیه
با سلام و وقت بخیر
جناب آقای اشکبوس من سه دوره مدرس کشوری بودم یعنی برای کتاب های هفتم و هشتم و دهم. تا پایه ی نهم واقعا همه چیز عالی بود معلم ها خوب کنار آمدند ازمون ها موسسات خیلی مغایر با اهداف کتاب نبود. اما متاسفانه در پایه ی دهم به علت وجود کنکوروحساسیت بیشتر اولیا و دانش اموزان به ازمون ها متاسفانه تناقض های عجیب و غریبی بین ازمون موسساتی از قبیل سنجش و... با اهداف کتاب دیده میشود معلمی به من میگفت به علت افت درصد مورد مواخذه مدیر قرار گرفته و شروع به جزوه دادن مانند قدیم کرده من احساس میکنم تا زمانیکه کار این موسسات در صدا و سیما و در شهرهای مهم رونق دارد ضربات شدیدی به آموزش وارد میشود تازه هنوز به کنکور نرسیده ایم ای کاش این هماهنگی بین اهداف کتاب و این موسسات که مجوز وزارتخانه را دارند برقرار شود و از حالا با سازمان سنجش هماهنگیهای لازم صورت گیرد که خارج از اهداف کتاب سوال داده نشود و نه خارج از کتاب یعنی چیزی که خودشان می گویند چون این ضربات در متوسطه ی دوم بسیارشدید است و اگر این مورد اصلاح شود اهداف کتاب توسط اغلب معلم ها پیاده می شود. ضمنا گروه های آموزشی در امر نظارت بر معلم ها از نظر قانونی چندان ابزار قدرتی ندارند یعنی اگر فردی خارج از چهارچوب کارکند فقط می توانند تذکر دهند ولا غیر. با سپاس از شما و اعضای گروه تالیف
پاسخ عادل اشکبوس : سلام جناب آقای محبی حق دارید. كتاب عوض شده است ولی برخی عوض نشده اند و در 15 سال پیش هستند. طول می كشد. تا تغییر كنند. كنكور هم مطابق كتاب است نه مطابق درخواست موسسات خصوصی
ایوب صفامنش
دوشنبه 1395/09/22 ساعت 15 و 24 دقیقه و 31 ثانیه
با سلام
من در مورد دخترم نام آرشین را انتخاب کرده ام که متاشفانه ثبت احوال مبادرت به صدور شناسنامه نمینماید لذا از شما تقاضا دارم با توجه به تخصص خود ریشه و اصل این نام را براین ارسال نمایید
قبلا از مساعدت و همکاری شما کمال تشکر و امتنان را ارم
پاسخ عادل اشکبوس : سلام
وقت ...
ابراهیمی
شنبه 1395/08/15 ساعت 16 و 22 دقیقه و 41 ثانیه
سلام اقای اشكبوس /چندسوال درباره عربی دوره متوسطه اول/ایا شما به اینكه ساخت میتواند ابزارشناخت باشد معتقدهستیدفرضا اگردانش اموزی با ساخت فعل مستقبل اشناباشد بهترنیز میتواند انرا بشناسد یا با ساخت جمع مذكر سالم اشنا باشد بهترمیتواند انرا درجمله بشناسدومثالهایی از این دست.ایا میتوان منكرساخت بعنوان ابزارشناخت شد اگراین روش كنارگذاشته شود ناچارباید از روش قیاس استفاده كرد ودرروش مقایسه زیرساخت ان ایا درمدارس فراهم است ؟مثلا كلاسها هوشمند هستند ؟خواهشمندم توضیح دهید
پاسخ عادل اشکبوس : سلام وقتی دانش آموز خوب بفهمد و یاددبگیرد
به ساخت می رسد
عربی یک زبان فنی است و ساخت دشوار است.
ظرایفی دارد که برای دانشجوی عربی هم دشوار است.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.

نام شناسی و ریشه واژه ها

اگر كسانی كه نمی دانند خاموش باشند و نظری ندهند؛ هیچ اختلافی پدید نمی آید.